VEELGESTELDE VRAGEN
BESTELLING
Via deze link kan je al onze modellen vinden. Staat jouw model er niet tussen? Hou zeker onze sociale media in de gaten want wie weet verkopen we je hoesje binnenkort wel.
Een hoesje voor een smartphone kost €15,95, voor een tablet €17,95 of €19,95 euro en voor een flip hoesje en volledig geprint hoesje €19,95.
In de tool kan je links op ‘collage’ klikken en kiezen hoeveel foto’s je op je hoesje wil ontwerpen. Je kan kiezen uit 1, 2, 3, 4, 6 of 10 foto’s.
Wanneer je bestelling is afgerond, kan je jammer genoeg je kortingscode hiervoor niet meer gebruiken. Je kortingscode blijft echter wel geldig en kan je gebruiken voor je volgende bestelling.
Heb je voor een overschrijving gekozen en nog niet betaald, is dit geen probleem. Is je hoesje echter al betaald, gelieve dan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, telefonisch of via de chat op onze website. We kunnen enkel een bestelling annuleren wanneer deze nog niet gemaakt is.
Wil je hetzelfde model, maar een andere kleur of of een ander materiaal dan is dit geen probleem zolang het hoesje nog niet gemaakt is. Gelieve dan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, telefonisch of via de chat op onze website.
Het model van het hoesje kunnen we echter niet meer aanpassen.
Vanaf 10 covers kan je genieten van een korting. Voor meer info over de prijzen bij grotere bestellingen kan je terecht op onze B2B-pagina.
Wist je dat wij een cadeauverpakking hebben? Dan wordt je bestelling verpakt in een leuk zakje, inclusief confetti en een persoonlijk tekstje. In het winkelmandje kan je kiezen voor een cadeauverpakking, deze kost €1,95 extra.
RETOURNEREN EN SERVICE
Als je hoesje beschadigd is, kan je best een mailtje sturen naar info@casecompany.amsterdam en dan zoeken wij een gepaste oplossing. Als je een foto van je beschadigd hoesje in bijlage steekt, kunnen we je nog sneller verder helpen.
Aangezien wij gepersonaliseerde hoesjes verkopen, is retourneren niet mogelijk.
Wanneer de fout echter bij ons ligt, kan je best een mailtje sturen naar info@casecompany.amsterdam en dan voorzien wij jou van een gepaste oplossing.
Onderaan elke nieuwsbrief staat een link waarmee je je kan uitschrijven. Lukt dit niet, gelieve dan een mailtje te sturen naar info@casecompany.amsterdam.
BETALEN
Je kan kiezen voor Bancontact/Mister Cash, Belfius Direct Net, Visa, Mastercard, PayPal of een overschrijving.
Let op: wanneer je kiest voor de overschrijving, wordt je hoesje pas gemaakt als we je betaling ontvangen. Dit kan dus 2 tot 4 extra werkdagen duren.
Nadat wij je betaling ontvangen via een overschrijving, sturen we je bestelling op. Je moet dus vooraf betalen.
VERZENDING EN LEVERING
Je ontvangt een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je hebt ingevuld. Niks ontvangen? Controleer zeker je spamfolder.
Plaats je met GLS een bestelling voor 17u, ontvang je jouw pakketje al de volgende werkdag. Hiervoor betaal je 2,95 euro extra. Bestel je echter na 17u dan zal je pakketje een extra werkdag onderweg zijn. Pakketjes worden nooit in het weekend geleverd.
Kies je voor de gratis verzending, duurt de levertijd 3 tot 7 werkdagen.
Je kan kiezen voor een gratis verzending via bPost en postNL of voor de snelle verzending van GLS, hiervoor betaal je €2,95 extra.
Nadat je bestelling is afgerond, krijg je van GLS een mail met een Track & Trace waarmee je je pakketje kan volgen. Geen mail ontvangen? Controleer zeker ook je spam mailbox.
Bij de gratis verzending is er geen tracking code dus je kan je pakketje niet volgen.
Het kan dat er een lichte vertraging is op de levertermijn dus maak je zeker niet te snel zorgen. Komt je pakketje echter lang na de levertijd nog niet aan dan mag je een mailtje sturen info@casecompany.amsterdam
Contacteer ons
Stuur ons een mailtje op info@casecompany.amsterdam of vul het onderstaande formulier in
Bel ons
+32(0)9 298 10 06
Elke werkdag bereikbaar van 8u tot 17u, behalve op vrijdag tot 15u.