Model

Model

FAQ

Hulp nodig?

bestelling

Is CaseCompany te vertrouwen? Ja, maar je hoeft ons niet te geloven. We gingen het vragen aan Safeshops.be. Dat is de snelst groeiende e-commerce associatie in België. Zij vaardigen een kwaliteitslabel uit zodat consumenten zoals jij weten of een e-commerce bedrijf wel te vertrouwen is of niet. We melden je dan ook trots dat wij dit kwaliteitslabel dragen. Dat wil zeggen dat CaseCompany voldoet aan de garantievoorwaarden, respect heeft voor je bedenktermijn en bovenal voorzichtig omspringt met je privacy.

Daarnaast dragen we ook het Emota European Trust Mark. Dat wil zeggen dat we ook aan de erg strenge Europese veiligheids- en privacycriteria voldoen.

Maak je dus geen zorgen en winkel met een gerust hart bij CaseCompany.

Ik ben niet tevreden! Wat kan ik doen? We vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent. Wij doen elke dag ons best om te voldoen aan de strengst mogelijke wettelijke vereisten op vlak van e-commerce. Is er toch een probleem dat niet verholpen worden door deze veelgestelde vragen kan je ons steeds contacteren op [email protected]

Kan ik de status van m’n bestelling controleren? Je kan hier de status van je bestelling bekijken. Vul het e-mailadres waarmee je jouw bestelling plaatste en je bestelnummer in en ontvang de recentste informatie over je bestelling.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen! Hebben jullie mij bestolen? Jep! … Grapje, natuurlijk niet. Wij werken samen met een pakjesbezorgdienst en wij vertrouwen erop dat zij hun uiterste best doen om alle bestelling tijdig te bezorgen. Helaas gebeurt het soms dat er een pakje verloren gaat of dat het op het verkeerde adres geleverd wordt. Wij houden een wachtperiode van 15 werkdagen na verzending aan om mogelijke vertragingen uit te sluiten. Als je jouw bestelling na 15 werkdagen niet ontvangen hebt, beschouwen wij deze zending als verloren en zullen wij je een oplossing bieden. Heb je een fout adres ingegeven? Dan zullen we helaas moeten wachten totdat je bestelling terug naar ons geretourneerd wordt. Dit kan even duren. Je kan je bestelgegevens hier controleren.

Ik heb net een order geplaatst. Wat gebeurt er nu? Eerst en vooral: Bedankt voor je bestelling! Dit is wat er nu gaat gebeuren: Nadat je jouw order hebt geplaatst zal je twee e-mails ontvangen die je meer informatie zullen geven over de status van je order. De eerste e-mail zal je bestelling bevestigen. Normaal gezien versturen we onze bestellingen binnen de 48 uur (tenzij je jouw bestelling op vrijdag na 17 uur bestelt, dan wordt je bestelling verwerkt op maandag want in het weekend is er geen productie).

Je zal dan ook een tweede e-mail ontvangen die de verzending van je bestelling bevestigd. In deze tweede e-mail zul je alle informatie vinden over de levering van je bestelling.

Als je geen e-mail hebt ontvangen zorg er dan zeker voor dat je je Spam/Ongewenste e-mails bekijkt. Zit daar ook geen mailtje van ons in? Eventueel zit er een foutje in je e-mailadres. Aarzel niet om ons te contacteren op [email protected]. Je kan ook steeds hier terecht om de status van je bestelling te raadplegen.

Ik wil véél hoesjes aankopen. Is er een volumekorting? Wij bieden volumekorting op bestellingen vanaf 10 stuks. Je kan alle informatie over volumekortingen vinden op onze B2B pagina.

Mijn aankoop ging stuk tijdens de garantieperiode. Wat nu? Wij bieden 6 maand wettelijke garantie op al onze producten. We streven naar de beste kwaliteit. Mocht het toch gebeuren dat je aankoop stuk gaat en dat bij normaal gebruik tijdens deze periode zullen wij je aankoop kosteloos vervangen.

Als je aankoop stuk gaat en je wilt beroep doen op de garantie kan je ons contacteren op [email protected]. Vermeld in je bericht zeker je bestelnummer en voeg een duidelijke foto van het probleem in de bijlage.

Voor meer details over onze garantievoorwaarden verwijzen we je graag door naar onze Algemene voorwaarden

Ik heb me bedacht. Kan ik mijn aankoop retourneren? Natuurlijk!
Je kan je aankopen binnen de 30 dagen na ontvangst retourneren. We onderscheiden hierin wel twee categorieën:
Producten die in aanmerking komen om geretourneerd te worden:
Wij bieden 30 dagen retourrecht aan op alle hoesjes uit onze collectie en op alle accessoires. Dat wil zeggen dat je binnen de 30 kalenderdagen na ontvangst van de aankoop je je kan bedenken.

Wij accepteren enkel retours van aangekochte goederen die ongebruikt zijn en geen slijtage vertonen. Hou er rekening mee dat de klant verantwoordelijk is voor de kost van het retourneren. Geretourneerde items blijven de verantwoordelijkheid van de klant tot de ontvangst door CaseCompany. Wij zullen het volledige bedrag van het (de) geretourneerde product(en) overmaken binnen de 7 werkdagen na ontvangst.

Als je een product wenst te retourneren kan je ons contacteren via onderstaand formulier. Je kunt ook altijd het Europees modelformulier voor Herroeping gebruiken om binnen 30 dagen de aankoop te ontbinden.

Retours zonder voorafgaande communicatie worden niet aanvaard.

Retours mag je opsturen, vergezeld door het bestelnummer, naar:

MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Ghent
Belgium

Producten die niet in aanmerking komen om geretourneerd te worden:

Wij accepteren geen retours voor gepersonaliseerde producten. Iedere gepersonaliseerde hoes of sleeve wordt op bestelling gemaakt. Het is voor ons dan ook niet mogelijk om het geretourneerde product opnieuw te verkopen.

Kosten voor bijzondere diensten zoals Tracked levering en Cadeauverpakking worden niet terugbetaald.

Kan ik m’n bestelling annuleren of wijzigen? Jammer genoeg is dat niet mogelijk. Eens je order is bevestigd, starten wij onmiddellijk met het produceren en versturen van je order.

We kunnen geen details zoals adres of type toestel wijzigen na de bevestiging van je bestelling. Zorg er dus voor dat je het juiste afleveradres invult en het juiste product hebt besteld.

Ik wil afbeeldingen uploaden. Welk bestandsformaat en resolutie geven het beste resultaat? Onze ontwerptool ondersteunt .jpeg en .png formaten. Voor een telefoonhoesje raden we een resolutie aan van 2000×3000 pixels aan. Voor laptop sleeves en iPad hoesjes raden we een resolutie van 4000×3000 pixels aan.

Als je ontwerp wazig of gepixeld is in de voorvertoning van de ontwerptool dan zal de afdruk hoogstwaarschijnlijk ook wazig en gepixeld zijn. Zorg er dus voor dat je enkel afbeeldingen van hoge kwaliteit gebruikt zodat je zeker een hoesje met een scherpe afbeelding ontvangt.

Retours & Garantie

Is CaseCompany te vertrouwen? Ja, maar je hoeft ons niet te geloven. We gingen het vragen aan Safeshops.be. Dat is de snelst groeiende e-commerce associatie in België. Zij vaardigen een kwaliteitslabel uit zodat consumenten zoals jij weten of een e-commerce bedrijf wel te vertrouwen is of niet. We melden je dan ook trots dat wij dit kwaliteitslabel dragen. Dat wil zeggen dat CaseCompany voldoet aan de garantievoorwaarden, respect heeft voor je bedenktermijn en bovenal voorzichtig omspringt met je privacy.

Daarnaast dragen we ook het Emota European Trust Mark. Dat wil zeggen dat we ook aan de erg strenge Europese veiligheids- en privacycriteria voldoen.

Maak je dus geen zorgen en winkel met een gerust hart bij CaseCompany.

Mijn aankoop ging stuk tijdens de garantieperiode. Wat nu? Wij bieden 6 maand wettelijke garantie op al onze producten. We streven naar de beste kwaliteit. Mocht het toch gebeuren dat je aankoop stuk gaat en dat bij normaal gebruik tijdens deze periode zullen wij je aankoop kosteloos vervangen.

Als je aankoop stuk gaat en je wilt beroep doen op de garantie kan je ons contacteren op [email protected]. Vermeld in je bericht zeker je bestelnummer en voeg een duidelijke foto van het probleem in de bijlage.

Voor meer details over onze garantievoorwaarden verwijzen we je graag door naar onze Algemene voorwaarden

Ik heb me bedacht. Kan ik mijn aankoop retourneren? Natuurlijk!
Je kan je aankopen binnen de 30 dagen na ontvangst retourneren. We onderscheiden hierin wel twee categorieën:
Producten die in aanmerking komen om geretourneerd te worden:
Wij bieden 30 dagen retourrecht aan op alle hoesjes uit onze collectie en op alle accessoires. Dat wil zeggen dat je binnen de 30 kalenderdagen na ontvangst van de aankoop je je kan bedenken.

Wij accepteren enkel retours van aangekochte goederen die ongebruikt zijn en geen slijtage vertonen. Hou er rekening mee dat de klant verantwoordelijk is voor de kost van het retourneren. Geretourneerde items blijven de verantwoordelijkheid van de klant tot de ontvangst door CaseCompany. Wij zullen het volledige bedrag van het (de) geretourneerde product(en) overmaken binnen de 7 werkdagen na ontvangst.

Als je een product wenst te retourneren kan je ons contacteren via onderstaand formulier. Je kunt ook altijd het Europees modelformulier voor Herroeping gebruiken om binnen 30 dagen de aankoop te ontbinden.

Retours zonder voorafgaande communicatie worden niet aanvaard.

Retours mag je opsturen, vergezeld door het bestelnummer, naar:

MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Ghent
Belgium

Producten die niet in aanmerking komen om geretourneerd te worden:

Wij accepteren geen retours voor gepersonaliseerde producten. Iedere gepersonaliseerde hoes of sleeve wordt op bestelling gemaakt. Het is voor ons dan ook niet mogelijk om het geretourneerde product opnieuw te verkopen.

Kosten voor bijzondere diensten zoals Tracked levering en Cadeauverpakking worden niet terugbetaald.

Status

De statuspagina geeft aan dat mijn bestelling “In de wacht” staat. Wat wil dit zeggen? Wanneer er een bestelling “In de wacht” staat, is er meestal een probleem. Misschien koos je voor een overschrijving en hebben wij je betaling nog niet ontvangen. Van zodra wij de betaling hebben ontvangen, verandert de status naar ‘In behandeling’. Ofwel is de betaling mislukt. Het is goed mogelijk dat we je al een e-mail hebben gestuurd met meer informatie want misschien is er iets mis met de producten/het product dat je bestelde.

Ik kreeg net een email dat mijn bestelling geannuleerd werd. Waarom gebeurt dit? Het annuleren van een bestelling gebeurt automatisch wanneer er een probleem is met de betaling. Bijvoorbeeld als er te veel tijd verstreken is na het plaatsten van de bestelling en het ontvangen van de betaling. Als je bestelling werd geannuleerd zonder dat je dat wil kan je ons steeds contacteren op [email protected]. Kijk ook zeker je spam na want het is goed mogelijk dat wij je reeds contacteerden in verband met je bestelling.

Kan ik de status van m’n bestelling controleren? Je kan hier de status van je bestelling bekijken. Vul het e-mailadres waarmee je jouw bestelling plaatste en je bestelnummer in en ontvang de recentste informatie over je bestelling.

Verzending & Levering

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen! Hebben jullie mij bestolen? Jep! … Grapje, natuurlijk niet. Wij werken samen met een pakjesbezorgdienst en wij vertrouwen erop dat zij hun uiterste best doen om alle bestelling tijdig te bezorgen. Helaas gebeurt het soms dat er een pakje verloren gaat of dat het op het verkeerde adres geleverd wordt. Wij houden een wachtperiode van 15 werkdagen na verzending aan om mogelijke vertragingen uit te sluiten. Als je jouw bestelling na 15 werkdagen niet ontvangen hebt, beschouwen wij deze zending als verloren en zullen wij je een oplossing bieden. Heb je een fout adres ingegeven? Dan zullen we helaas moeten wachten totdat je bestelling terug naar ons geretourneerd wordt. Dit kan even duren. Je kan je bestelgegevens hier controleren.

Moet ik tekenen voor ontvangst? Bij de optie “Standaard Verzending” wordt je pakketje in de brievenbus geleverd en moet je niet tekenen voor ontvangst, tenzij je een laptop sleeve of Magic Magnet hebt besteld, dan past het pakketje niet in de brievenbus.

Bestelde je meerdere zaken (smartphone hoesjes + Second Glasses) dan kan het ook zijn dat het niet in de brievenbus zal passen. Dan moet je wel thuis zijn voor ontvangst (maar dan hoeft er niet afgetekend te worden).

Als je kiest voor de optie “Tracked levering” zal je bestelling aan de deur geleverd worden en zal je moeten tekenen voor ontvangst. Als je wil weten wanneer je bestelling zal geleverd worden kan je de tracking code raadplegen.

Mijn tracking code werkt niet. Wat nu? Soms kan het gebeuren dat de tracking code niet onmiddellijk na de verzending van je bestelling geactiveerd wordt. Als je tracking code 24u na ontvangst van je code nog steeds niet werkt, gelieve ons te contacteren via onderstaand formulier.

Ik wil mijn bestelling volgen. Kan dat? Tuurlijk! Als je Tracked levering bij het afrekenen van je bestelling hebt geselecteerd, wordt er een tracking code naar je verzonden zodra je bestelling op de post gaat.

Je kan je tracking informatie ook raadplegen op je status pagina.

Als je tijdens het afrekenen voor onze Standaard Verzending hebt gekozen, zal je jouw bestelling niet kunnen volgen.

Hoe lang duurt de levering? We bieden twee verschillende leveringsopties aan.

Standaard Verzending: 3 tot 7 werkdagen (ma-vrij)
Tracked Verzending: 1 tot 3 werkdagen (ma-vrij)

De levertermijn voor Standaard verzending is niet gegarandeerd. Als er een datum is waarvoor je jouw bestelling zeker wil ontvangen, bijvoorbeeld voor een verjaardag of andere gelegenheid, raden we aan de Tracked levering te kiezen.

Tijdens nationale feestdagen en tijdens drukke periodes is het mogelijk dat de verwerking en levering van je bestelling wat vertraging ervaart. Tijdens piekperiodes en na officiële feestdagen kunnen de pakketbezorgdiensten waar we mee samenwerken extra tijd nodig hebben om onze zendingen te verwerken. Voor meer details over welke feestdagen impact hebben op de levering van pakketten kan je de website van je overheid raadplegen.

Betalen

Ik denk dat er iets is misgegaan tijdens de bestelling. Heb je mijn bestelling ontvangen? Nadat we je betaling ontvangen hebben, sturen we je een bevestigingsmail naar het adres waarmee je jouw bestelling hebt geplaatst.

Zorg er zeker voor dat je Spam map of de ongewenste mails bekijkt. Soms kan het gebeuren dat onze bevestigingsmails daar toekomen. Eventueel is het mogelijk dat het bedrag automatisch werd teruggestort mocht er een foute referentie zijn doorgegeven. Gelieve dit na te gaan alvorens ons te contacteren.

Als er toch geld van je rekening is gegaan en je hebt geen email ontvangen kan je ons op [email protected]

Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling? Wij accepteren verschillende betaalmethoden Hieronder vind je een lijst.

- Bancontact
- Visa
- Paypal
- iDeal
- Mastercard
- Maestro
- Sofort
- Cartasi
- American Express
- Overschrijving

Ik wil afbeeldingen uploaden. Welk bestandsformaat en resolutie geven het beste resultaat? Onze ontwerptool ondersteunt .jpeg en .png formaten. Voor een telefoonhoesje raden we een resolutie aan van 2000×3000 pixels aan. Voor laptop sleeves en iPad hoesjes raden we een resolutie van 4000×3000 pixels aan.

Als je ontwerp wazig of gepixeld is in de voorvertoning van de ontwerptool dan zal de afdruk hoogstwaarschijnlijk ook wazig en gepixeld zijn. Zorg er dus voor dat je enkel afbeeldingen van hoge kwaliteit gebruikt zodat je zeker een hoesje met een scherpe afbeelding ontvangt.

Ik wil mijn eigen hoesje ontwerpen. Hoe begin ik eraan? Wij van CaseCompany blinken uit als het om zelf hoesjes ontwerpen gaat. Volg deze simpele stappen en je hebt in geen tijd een eigen uniek hoesje.

1. Je toestel selecteren.
Wij hebben hoesjes voor meer dan 200 modellen smartphones. Je kan jouw toestel hier selecteren. We doen ons best om voor zoveel mogelijk toestellen hoesjes aan te bieden. Als we je voor jouw toestel geen hoesjes aanbieden kan je het ons hieronder laten weten.

Kies het soort hoesje dat je wil ontwerpen
Voor smartphones hebben we tot 7 verschillende uitvoeringen. Ze hebben elk hun eigen look en feel.

Begin met ontwerpen!
Je kan beginnen met ontwerpen door een afbeelding te uploaden van je computer of je sociale media. Je kan tot 10 foto’s toevoegen in een collage. Afwerken kan je doen door enkele emoji’s of tekst toe te voegen. Jij beslist!

B2B

Ik wil véél hoesjes aankopen. Is er een volumekorting? Wij bieden volumekorting op bestellingen vanaf 10 stuks. Je kan alle informatie over volumekortingen vinden op onze B2B pagina.

Meer info nodig?

CaseCompany is onderdeel van MonkeyMonkey BVBA
Je kan ons vinden op:
Wiedauwkaai 23F
9000 Ghent
Belgium

Dit is ons BTW-Nummer
BE0549896463

Je kan ons mailen op [email protected].

Contacteer ons

Hoor het eens van een ander

94% beveelt ons aan, jij straks ook?

reviews
google review kiyoh review

15.840 Beoordelingen

review star review star review star review star review star
80%
12636
review star review star review star review star review star
10%
1661
review star review star review star review star review star
4%
557
review star review star review star review star review star
3%
416
review star review star review star review star review star
4%
570

100% tevredenheidsgarantie

checkmarkSpel- en Drukfout Garantie 
checkmark30 dagen niet goed, geld terug garantie
checkmark12 maanden productgarantie
checkmarkPast Altijd Garantie 
review star review star review star review star review star 10/10

Snelle levering en super mooi

Angelique

Geverifieerd
Nijmegen
Eergisteren
review star review star review star review star review star 9/10

Het product werd super snel geleverd en was ook nog eens mega naar de zin. Het was een verassing voor mijn jongere zusje en toen ik hem had ontvangen kon ik eigenlijk niet wachten om hem te laten zien, maar dit moest nog even op zich laten wachten. Uiteindelijk was ze super blij en heeft ze hem meteen een maandje in Thailand mogen uitproberen.

Kelly

Geverifieerd
Haulerwijk
15/03/2024
review star review star review star review star review star 10/10

Heeelgoed

Joy

Geverifieerd
Zutphen
15/03/2024
review star review star review star review star review star 10/10

Goede service

M.m.

Geverifieerd
Terneuzen
13/03/2024
Illustratie van een vrouw die zegt: Hoi! Ik ben Sofie, en hier om te helpen.

500.000 tevreden klanten, jij straks ook?

Heb jij een vraag? Ik ben bereikbaar van maandag tot zaterdag.